ÈPOCA VICTORIANA VS ÈPOCA CONTEMPORÀNIA

Amb aquest article, la teva ment s'obre una miqueta més i fas una petita reflexió, podria ser que èpoques posteriors a la nostra visquessin millor? Dubto en certs aspectes que la vida d'aquesta parella d'historiadors sigui millor que l'actual en tots els aspectes.
En algun moment o altre la idea de poguer veure i viure en altres èpoques ha rondat per el meu cap, i segueix present com seria la vida, la cultura, l'urbanisme, la societat,... en altres temps, però no és possible realitzar aquesta experiència ja que no tenim una màquina del temps i per molt que voguem ambientar la nostre vida amb canvis com la decoració, els objectes, la roba,... no canviem una societat, un pensament global del moment.
Si que és veritat que em sembla molt interessant i complicat el canvi que fan aquesta parella, entenc que sigui difícil fer un canvi tan gran en una societat tan marcada i tancada "encara que es digui que no" en que molts miren amb mala cara a aquell que decideix ser vegetarià només pel fet de que s'ha de pensar d'una manera diferent i no és l'ho típic i normal en l'actual societat. Tenen tota la raó quan diuen que em dimposar-nos envers la societat, tot allò que s'ha estipulat com a correcte i em de ser lliures, nosaltres mateixos.
També em sembla molt acertada la qüestió en que a mesura que passen els anys, es va tergiversant la història i coses com el corsé que ens sembla obstuidor, resulta que és beneficiós per la nostre postura i autoestima. És cert, que per comprendre la història, s'hauria de viure el moment, i ells ho aconsegueixen en una petita part amb aquest mètode, i poden comprovar un estil de vida diferent, en el qual queda reflectit que em avançat si, però em avançat cap a l'ho millor o cap a l'ho més còmode i que pot fer a certes persones més adinerades?

Comentarios

Entradas populares de este blog

COL·LECCIÓ DE MOBLES DE NÚRIA PLA ARMENGOL

BIEDERMEIER